Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




1 Mayıs 2016 Pazar

"2 Balık 1 Kedi" 4 Yaşında / Hediye Kitap :)

Blog açarken aklımdan neler geçiyordu pek hatırlamıyorum ama iyi ki açmışım bu hesabı :)
İnsan ilk yazılarında kendini uzay boşluğunda asılı kalmış minik astreoid gibi hissediyor: "Kimse var mıııı? Huuuu?!!" Nasıl bir yerdeyim ve burada başka kimler var diye nereye bakacağımı bile bilmiyordum."Kahvenin yanında" biraz sohbet eder giderim diyordum, zamanla "2 Balık 1 Kedi" olduk, yaklaşık 1,5 yıldır "1 kedi" aramızda olmasa da blogun ismini değiştirmedim.
İlk yazıdan sonra tarzım zaman içerisinde epey değişti.
Blogdan tanıdığım insanlar epey arttı, bazılarıyla yüz yüze tanıştık, canım Yasemen , tatlı Aslı, kitap kurdum Nurşen Abla:)
Blog yazmak ve blog vesilesiyle tanıştığım insanlar bana çok şey kattı.
Burada kendime ait bir "ağaç ev"im var gibi hissediyorum.
Bazen canım sıkkınken tırmanıyorum bu ağaca bazen de acayip neşeliyken.
Tam olarak neden yazdığımı ben de bilemesem de okuduğum kitaplar hakkında yorum yazmaktan da geri duramıyorum.
 "günün mutluluk sebepleri"ni aramak, bulmak, fark etmek beni hep gülümsetti.
Merak edip sevdiğim yazarların,çizerlerin kapısını çaldım ve biraz sohbet ettik, buraya yazdım.
Bu yazı ile beraber 560. yazımı yayınlayacağım.
Güzel bir hediye ile blogumun yeni yaşını kutlamak istedim.


Bu minnak hediyeler için yapmanız gereken tek şey, 15 Mayıs'a kadar "Blogumu neden okuyorsunuz?" sorusuna cevap vermek ve çekilişe katılmak :)

Herkese bol şans ve yeniden teşekkürler, (özellikle de blogun şablonunu yapan Sevgi ve Header'ı yapan Özlem sana :)
İyi ki varsın canım blog!

*Renkli rüzgar gülü Elif'in olduğu için, onu gönderemeyeceğim :)

23 yorum:

  1. İyi ki varsın tatlı balık :)
    Ben sırf nicelerine demek için yorum yazıyorum, hediye çekilişine dahil değilim :) Seni ve Elif'i öpüp gidiyorum, ayrıca adımı görmek çok mutlu etti :)

    YanıtlaSil
  2. Blogunu okuyorum çünkü burası çok eğlenceli. Olayları anlatış tarzını seviyorum. Çocuk kitaplarını seviyorum. Sizi seviyorum ve öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba sevgili 2 balık. Çünkü senin bloğun çok tatlı, yazdıkların çok pozitif geliyor. Özellikle günün mutluluk sebepleri konulu yazıların farkındalığımı arttırdı. Daha çok yaz, biz de okuyalım. Hediyeler de çok şirin görünüyor. sevgiler (:

    YanıtlaSil
  4. sen gibi tatli yazilarin icin şekerim:)

    YanıtlaSil
  5. sen gibi tatli yazilarin icin şekerim:)

    YanıtlaSil
  6. Kitapları ve kitaplara gönülden bağlı olanları çok seviyorum... Hele bir de böyle güzel de yazıyorsa... Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Nice nice 14-24-34 yıllara :))
    İyi ki yazıyorsun...

    Seni neden okuyoruma gelince; biiiirrrr enfes kitap yorumluyorsun, ikiiiii doğalsın, üüççççç sevdim seni ♥

    YanıtlaSil
  8. Cunku sizi ve yazilarini cok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  9. İçindeki çocuk çok güçlü ve sürekli bana cee yapıyor :)

    YanıtlaSil
  10. Esra ben ilk bloğu çocuk kitapları üzerinden keşfettim. Bu iki balık ismi de beni cezbetti ben de balıktım çünkü ve burçlara gönderme olduğunu farkettim. Sonra Ankara'da oturduğunu görünce bir de tatlı Elif henüz bebekti Ankara gibi bir şehirde çocukla bir balığın hayatı nasıl olur nerede ne bulur gezer, eğlenir diyerekten takip etmeye başladım. Ankara gibi bir şehir derken hani imkanları bence kısıtlı ondan diyorum :) sonra instagram vb derken bugüne geldik :) balıklık yönüyle bazı şeylere bakış açımızı benzetiyorum benim yükselenden ötürü ben bazen balık çizgimden çıkıyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Sizi seviyoruz 2 balık 1 Elifişko :)

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Esra, beni çekiliş dışında tut. Ben sadece iyi ki blog yazmaya başlamışsın ve iyi ki seni tanımışım demek istiyorum. Sık sık uğrayamıyorum buraya ama ne zaman yolum buraya düşse iyimser duygularla doluyorum. :) Hayata gülümseten bakışınla beni de hep gülümsettiğin için çok teşekkür ederim. Dünyaya daha fazla senin gibi insan lazım.
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  13. Nİce mutlu yazılar eklemen dileğiyle :)
    seni niye okuyorum...
    -anlatımını seviyorum
    -kitaplarından esinleniyorum
    -doğa sevgin mutlu eidyor
    -meleğini merak ediyorum
    -esprili tarzını seviyorum
    -sanki akrabam gibisin okumazsam olmuyor

    muck

    YanıtlaSil
  14. Hayata, çocuk kitaplarına, gündelik olaylara bakış açımı değiştiriyorsun ama en önemli takip sebebim seviyorum seni canım Esra :)

    YanıtlaSil
  15. Esra iyi ki yazıyorsun, iyi ki bu kadar çok seviyorsun çocuk kitaplarını...
    Beni de katsana çekilişe :) Bol şans kendime :)

    YanıtlaSil
  16. iyi ki varsın Esra. Tanışma fırsatımız olduğu için de çok mutluyum. 4. yılın kutlu olsun, nice yıllara, nice güzel paylaşımlara. Blogunu sıcak ve içten bulduğum ve senden bir şeyler öğrenebildiğim için okuyorum. Senden ve Elif'ten haber almak iyi geliyor:)

    YanıtlaSil
  17. Cekiliş için değil ama sadece cevap vermek için yazıyorum. Çocukluğuma ve çocuklarıma bir pencere açtın ve şimdi bende çocuk kitaplarını severek okuyorum tavsiyelerinle. Bir çok tavsiye eden kişi var ama nedense en yakını seni buldum😊 İyiki yazıyorsun...

    YanıtlaSil
  18. Hmmm ne desem ki çok sebep var sanırım ama en çok da içtenliğin için okuyorum galiba. İyiki var dediğim bloglardan biri burası ve umarım hep hayatımızda olur. :) Bu arada benden de sana minik bir sürpriz gelebilir belki yakın zamanda. :)

    YanıtlaSil
  19. Senden öğrendiğim çok şey var, o yüzden okuyorum, iyiki varsın ve yazıyorsun,muck muck:)(çekilişe katma beni:)

    YanıtlaSil
  20. Bence de iyi ki acmissin bu hesabi ve bir sekilde hayatima girmissin :) operim en kocamanindan, sımsıkı sarilmalisindan :*

    YanıtlaSil
  21. Okumaya ara vermiş olsamda ben en çok pamuk şeker tadında olmasını ve çocuk kitaplarını anlatmasını,sonra mutlu olacak şeyleri göstermesini seviyorum bir de naifliğini,işte bu yüzdende okuyorum :)

    YanıtlaSil
  22. Herkese çok teşekkürler, kazanan DOLUNAY SURAT oldu :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...