Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




22 Nisan 2015 Çarşamba

Günün Mutluluk Sebebi

Blogum taslaklarla dolup taşmaya devam ediyor.
Wordde yazsam da olur yani, nasılsa yayınlamıyorum :)
Paylaşmak istediğim onca şeyi o kadar parça parça yazmak zorunda kalıyorum ki, bütünden kopuyorum sonra (Eksik Parça-Shel :)
Son okuduğum kitap hakkında yazmak istiyorum ama yere yıkılmadan önce uyumam da lazım,
bu sabah gerçekten anlam veremediğim birkaç mesaj aldım, üzüldüm.
neyse ki o ara kitabımı okuyordum.
sonrasında tüm gün düşündüm de sahiden çocuk kitapları olmasa ben ne yapardım dedim :)
Aşağıdaki parağraf da okuduğum kitabın son satırlarından, hangi kitap olduğunu söylemeyeyim:
*selcen sen okuma gerisini

"Sen bir kahraman değilsin, ben de güzel değilim ve büyük olasılıkla sonsuza kadar mutlu yaşayamayacağız." dedi kız. "Ama şu anda yaşıyoruz ve birlikteyiz, her şey yoluna girecek."


6 yorum:

  1. anda kalmak..şükretmek ...
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  2. Anlam veremediğin o mesajları direkt yok say gitsin. İnsanoğlu çeşit çeşit..Son zamanlarda çok sevdiğim bir cümle var, ben de sana onu yazayım:

    "Aranızdan en az yarısını, arzuladığımın yarısı kadar bile tanımıyorum; ve yarınızdan azını hak ettiğinizin ancak yarısı kadar sevebiliyorum."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın.. bu cümle de ne kadar iyiymiş :)) çok teşekkürler

      Sil
  3. Çocuk kitaplarını ben de seviyorum. bir anaokulum var. Çocuklar başka bir dünya, onlarla sevgiyi buluyor insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa gerçekten mi? ne kadar güzel, eminim her gün dolu dolu geçiyordur :) çocuk kitapları sahiden çokgüzel..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...