Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




25 Kasım 2013 Pazartesi

Kış Mevsimini Neden Seviyorum/Sevmiyorum :)

Kış mevsimini seviyorum. Çünkü;
- Kestaneyi doyasıya yiyebiliyoruz :) Boğaz işleri elbette ki en başta gelir :)
- Sevdiğim botlarımı ve HIMYM'deki Ted'in kırmızı çizmeleri gibi olan çizmelerimi bu mevsim giyebiliyorum,ayağımı sıcacık yapıyorlar.
- Yılbaşı yaklaşıyor demek, evin süslenmesi heyecanlar demek :) Bu sene yılbaşı ağacındaki süslemelere Lokum'un attığı patileri göstermeye çalışayım da bizim evde nasıl bir eğlence olduğunu anlayın.
- Sonbaharda dökülen yapraklar hala etrafta ya da kafamıza yağabiliyor demek.
- Kar yağsa da kardan adam yapsak, kar topu oynasak hatta tam o sırada burnumuz aksa ama bunu hiç önemsemeden doyasıya eğlensek :) (tabii kar tatili de fena olmazdı)
- Sıcacık çayın/kahvenle hava dışarda ne kadar soğuk olursa olsun kitabına gömülebilir hatta benim gibi daha ilk sayfalardayken uyuyakalabilirsiniz :)
- Bir ara örgü örmeyi öğrendiğimde buraya onunla ilgili de güzel şeyler yazacağıma inanıyorum-şimdilik-

Kış Mevsimini sevmiyorum. Çünkü;
- Geceler bir inanılmaz uzun. Bazen gerçekten sıkılıyorum. Bazen saat 6da uykum geliyor ama uyumak da istemiyorum yoksa gece 11de uyanıp Koyun Russell gibi uykum gelsin diye ne yapacağımı şaşırıyorum.
- Havanın erkenden kararması durumu hiç hoşuma gitmiyor.Hele ki işyerinden çıktığımda selam veren insanları bile tanıyamıyorum,onlar beni nasıl tanıyor ona da şaşırıyorum zaten.
- Kış demek, canım nasııııl da deniz tatili çekerken bunu ancak rüyalarımda görebilirim demek...
- Canın istediğinde kendini çimlere atamazsın, pikniğe gidemezsin, burnun kıpkırmızı olmadan yürüyüşe çıkamazsın.
- Kat kat lahana bebek gibi oluyoruz ya,o şekilde bazen tuvalete gitmek zor oluyor,bunu da eklemezsem olmaz :)
                                                                           ***
Siz en çok hangi mevsimi ve ne sebeple seviyorsunuz bilmiyorum. Daha önce de "her mevsimin tadı başka" demişiz zaten.
Ama bu kışın benim için en güzel taraflarından biri battaniyenin altına girip Kış Masallarını okumak olacak;  battaniyemi çekiştiren tüy yumağından bana yer kalırsa tabii :)


8 yorum:

  1. Kışın her şeyini seviyorum, kendisine hiç itirazım yok :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amanııın kışın her şeyini seven birine ilk defa denk geliyorum, o zaman şu ara pek keyifli geçiyordur senin için, ne güzel :) Sevgiler :)

      Sil
  2. Önceden yani daha epey gençken yazı çok severdim, uçuş uçuş elbiseleri, etekleri, bronz teni, denizi, güneşi, dondurmayı vs. yaz demek mutluluk demekti. Şimdilerde ise daha az gençken yani ;) kışı ve baharları sever oldum çünkü yazın sıcakta daralıyorum, nefes alamıyorum, güneş beni çok ama çok rahatsız ediyor, belki de troid hastası olduğum için böyle oldu... Neyse yani ben pek memnunum kış geldiği için, evi çok sevdiğim için beni hiç rahatsız etmiyor kapalı yerlerde kalmak, yani daha çok keyif, daha çok hobi, daha çok keçe demek benim için kış :)
    Sevgiler İki Balık Bir Kedi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizin kadar yetenekli olsam bir dolu hobiyle ilgilensem belki akşamları ben de sıkılmazdım. Yazın rehavetini sevmiyorum bende. Parmak arası terlikle dolanmak güzel ama yapış yapış olmak ve cidden nefes alamamak pek fena. O yüzden de en çok baharları seviyorum ben :)
      Size de kocaman sevgiler Esen :)

      Sil
  3. ben de kışı özleyenlerdenim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman önümüzdeki koocaman ve uzun kış günlerinin /gecelerinin tadını doyasıya çıkarmanızı dilerim :)

      Sil
  4. Akşam erken kararmasını sevmiyorum..çok soğukta karda yerle rbuz olur düşersem korkusunu sevmiyorum..
    bunun dışında
    kara bayılıyorum, pofidik terliklere, kalın sabahlıklara, sıcacık bişiler içip camdan yağmur kar izlemeye, lahana gibi giyinmeye de bayılıyourm..
    kestane ...mmm ..aynen çok sveiyorum..
    ben her mevsim severlerdenim..yeter ki içim sıcak olsun, içim neşeli olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında gerçekten doğru söylemişsin, yeter ki içimiz sıcak olsun/neşeli olsun gerisi pek de mühim değil. İnsan buzz gibi havada da aşırı sıcakta da kendi havasını yaratabiliyor.
      Sıcak bir şeyler içip dışarıyı izlemek çok keyifli oluyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...