Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




6 Kasım 2013 Çarşamba

Anne Yemeği Neden Daha Lezzetli Oluyor :)

Kim ne derse desin "anne yemeği" daha lezzetli oluyor.
İçerisinde alıştığımız lezzetler olduğu için midir bilmiyorum.
Annemin yanında çırak olarak da bulunsam telefonda tarifi bir kere daha detaylıca anlattırsam kullandığı malzemeleri aynı marka da alsam yok, olmuyor.
Annelerin kesinlikle gizli bir tarifi var bize söylemedikleri. Onları hep özleyelim yemeklerinin tadını evden ayrıldıktan sonra daha çok mu bilelim diye yapıyorlar belki de bunu :) Ya da sadece herkesin elinin tadı başka mı?
Benim annemle yemek yaparken en büyük farkın özenmemek ve ona kalırsa soğan (bazen de sarmısak). Ben pratik yemekler seviyorum ve işimi çabucak bitirmeye çalışıyorum. Bazen elimi kesiyorum bazen patatesin yarısı kabuğunda kalıyor o ayrı :)

Kaynak: burada
"Anne eli değişmiş gibi" lafı boşa söylenmiş gibi durmuyor, siz ne dersiniz? Anne yemeği neden daha lezzetli oluyor :)

4 yorum:

  1. Ben de başka bir açıdan yorumlayım :) Anne çamaşırı gibi birşey de var :) ben ne yaparsam yapayım annemin ki gibi olmuyor. Onun elinden çıkanlar yeni alınmış gibi oluyor. Aynı yöntemi de izlesem sonuç hep farklı hep farklı :(
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O açıdan hiç bakmamıştım ama siz söyleynce fark ettim..sahiden de "anne çamaşırı" da daha bir güzel oluyor :)

      Sil
  2. Kesinlikle anne yemeği daha lezzetli oluyor bence de :) Benim kızım da sürekli bunu söyler ve bu beni çok mutlu eder:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa ne güzel böyle hoş iltifatlar almak, mutluluğunuz daim olsun :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...