Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




16 Haziran 2013 Pazar

Misafir İlişkileri ve Biz :)

Daha önce bahsetmiştim sanırım, her tür misafirden hoşlanmıyorum.
Sadece yanında "kendim" olabildiklerimi seviyorum :)
Bunun ayrımı elbette çok kolay olmasa da bayramlardaki "zoraki" muhabbetlerden hoşlanmadığımı, sıcak arkadaş sohbetlerine her daim -uyuyakalmazsam- açık olduğumu söyleyebilirim.
Evet, uyuyakalmışlığım var itiraf ediyorum ama film gerçekten sıkıcıydı :)
Benim film izlerken uyuyakalmam için filmin sıkıcı olmasına gerek olmadığını yakın çevrem bildiğinden buraya da yalan yazmaya gerek yok :)
Neyse şimdi konumuz filmler değil de misafirler.
Aslında en başta şu ayrımı bile yapabiliriz; bazı insanlar evimize geldiğinde onları "misafir" gibi görmeyiz ve mutfakta bize yardım ettiklerinde, salonda uzandıklarında gerilmeyiz hatta tam tersi mutlu oluruz :)
Geçen gün evimize arkadaşlarımız geldi; yedik, içtik, sohbet ettik ve fark ettim ki ben hiç gerilmedim :)
Hatta evimizin rekoruna giren bir minik de oldu; henüz maş. 3 aylık haliyle, "en küçük misafirimiz" dedik ona da :)
Eşim A. bana göre biraz daha "yurdum insanı", hemen herkesle anlaşamasa bile rahatça konuşabiliyor, güzel bir şey. Ben tutuluyorum çünkü. Bir de sevmediğim ortamsa hiç konuşmuyorum, ağzımdan hiçbir sözcük dökülmüyor, ne yapayım.
Lokum'a boş yere "yabani"liğinden ötürü bana benziyor demiyorum :)
Bir de misafirlikte ısrardan, yapmacık tavırlardan, ayakkabı ile içeri girilmesinden, sigara içme taleplerinden hoşlanmıyorum.
Hediye gelmişse hemen "lütfen seveceğim bir şey olsun" diye dua ediyorum; maddiyatı ne olursa olsun sevmediğim bir şeyse pakedi açınca şöyle diyorum çünkü; "Aaa...bu...tam...hmmm...değişik tabi..güzel aslında... düşünmeniz yeter..." gibi saçmalıyorum.
İpucu: Hediyeyi görür görmez nerede kullanırım/ne yaparım vb. cümleler kuruyorsam o hediyeyi çoktan sevmiş, bağrıma basmışımdır :)
Arada soruyorum ama pek üzerinize alınmıyorsunuz sanki sessiz okuyucularım :)
Siz nasılsınız misafirlerle, hemen hepsiyle anlaşabileniniz var mı???


İkramlar bahane, sohbet şahane diyorum :)

4 yorum:

  1. Ağzım sulandı sofraya vallahi.. sana misafir gelmek lazım :))

    Duygularımı hemen belli ederim.. domuz günümdeysem naparsam yapayım domuzluk gitme üstümden :)
    Geç gelinmesini sevmem yani söylenen saatten geç gelinmesini sevmem çünkü hazırlanırım heyacan yaparım sabırsızımdır..
    evde sigara içtirmeyiz.. bugüne kadar laf söleyen olmadı olursa bozulurdum :) içen doğru balkona :)
    konuşkanımdır sırıtkanımdır . eşim başta kalas gibi olur sonra açılır :))
    severiz misafiri.. hele şimdi daha çok..neden mi..çünkü 1,5 luk fındık oğlum insansever. biri gelince o mutlu oluyor..o mutlu olunca oo biz de mutlu oluyoz :)
    seni de beklerim bize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle buyurun gelin bekleriz her zaman :)
      Çok hamarat değilim ama sağolsun eşimin yardımı ve annelerin tarifleriyle olayı kotarmaya çalışıyoruz :)
      Geç kalınmasını ben de sevmem. Geç de kalmamaya çalışırım ancak ben kendim geç kaldıysam kırmızı bir yüzle utanarak girerim içeri :(
      Kubilay'ın insanlarla maş. çok iyi anlaştığı fotoğraflarda belli oluyor zaten,
      Biz de gıdışından öpmeye gelelim Kubilay'ın :)

      Sil
  2. İst a gelirseniz cidden beklerim tanışmaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkürler.. Biz de Ankara'ya gelirseniz bekleriz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...