Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




11 Haziran 2013 Salı

% Kaç :)

"% kaç"ın içinde olduğunu bilen var mı aranızda?
Ben de bilmiyordum.
Lakin tecrübeler onu da öğretiyor-muş.
Küçüklüğümden beri bazen okulda bazen günlük hayatta kimi zaman da hastanede şu cümleyi sıklıkla duydum; "İnsanlar genelde ..., sen %3'ün içerisindesin.."
"Bu ilaç 100 kişiden 98'i üzerinde etkili oldu ama siz 2 kişiden birisiniz."
"Sınavda herkes ...'da yığıldı ama sen ... notunu aldın, nasıl başardın?"(iyi anlamda değil elbette bu ve örnek elbette ki matematik:)
Bu yazıyı yazmamdaki amaç, bu cümleleri en az benim kadar duyan başka birinin varlığından haberdar olmak.
Kendimi özel mi hissetmeliydim, bilmiyorum.
Ki bu "özel" durumlar çoğu kez benim lehimde de olmadı ama sonuç hep "size göre normal" oldu.
Hastalıklarla öyle çok mücadele etmiş biri olmadım çok şükür ancak doktor çeşnileriyle de hayatımın değişik dönemlerinde tanıştım.
Şimdi yine çok da detay vermeme gerek olmayacak bir konu üzerinde düşünürken fark ettim.
Belki de gerçekten her insanın vardır bir %'si.
Benimki "genelleme" kaldırmıyor onu biliyorum ama sormak istedim, sizin %'niz kaç :)

Kaynak: burada
Tabii buradan "normal" nedir, kimdir'e kadar uzanabilirim ama konu matematik olunca "nokta"; "." benim için yeterli oluyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...