Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




3 Nisan 2013 Çarşamba

Henüz Tanışmayanlar İçin "Söz-Bul" Uygulaması :)

Ne zaman tanıştık bu uygulamayla bilmiyorum ama her gün severek takip ediyorum, daha doğrusu o beni takip ediyor, mailime geliyor :)
"uygulama" deyince cep telefonlarına eklenen uygulamalardan bahsetmiyorum aslında..
Türk Dil Kurumu -yanlış olmasın- yaklaşık 2,3 yıldır her gün "Söz-Bul" uygulaması adı altında bir "bilgilendirme" postası gönderiyor..
İçerisinde de;
-Türkçe Sözlük'ten günün sözü
Yabancı sözlere TDK'nin önerdiği Türkçe karşılık
Bir yazım kuralı
Günün atasözü/deyimi var.

Sözlük karıştırmaktan çokça keyif alsam da son zamanlarda bunun için vakit ayırdığımı söyleyemem..Bu postalar sayesinde kendimi bir nebze "Söz"lenmiş hissediyorum :)
Hatta ne kadar az sözcük kullanıyorum diye de hayıflanıyorum :)

Katılmak isterseniz buraya "tık"layabilirsiniz :)


Kaynak: Google :)
HERKESE GELİNCİK DANSI KIVAMINDA MUTLU GÜNLER, GÜZEL "SÖZ"LER DİLERİM :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...