Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




2 Kasım 2012 Cuma

Bu Öğlen Çok İşim Vardı :) - Günün Şarkısı: Enrico Macias- Les Filles de Mon Pays

Madem çok işim vardı, neden gülüyorum o halde değil mi :)
Aslında evet işim vardı ama keyifli işlerdi neyse ki..
Mesela;
İş yerindeki öğlen menüsünü öğrendiğimde yüzümü ve içimi bir sevinçtir kapladı,  hiç yemekhaneye gidesim yoktu sanki beni zorla götürüyorlarmış gibi .. Kendimi sokağa attım, yakında bulduğum bir yerden çorba ve tost karışımı bir şeyler yedikten sonra A.'nın şiddetli tavsiyelerine uyarak bugün adını "Yapraklı Park" koyduğum parka gittim.. Daha önce de gidiyordum ama kitap okuyup işe geri döndüğümden olsa gerek etrafa hiç bakmamışım, ne yazık..
Bana eşlik eden şarkı: (Ki siz bu yazıyı okurken size de eşlik etsin..)


Bu sefer gittiğimde çantamı sadece 1 sefer açtım o da çok sevdiğim Crunch çikolatayı almak için :) Sonrasında babasına inatla her yerden kaymaya çalışan pembe ceketli kızı, kuşların bir o dala bir bu dala konarken itişip kakışmalarını, yaprakların kendini rüzgarda savurtmasını, kendi kendine söylenerek yürüyen adamın neler söylediğine odaklanmayı ... ohoooo o kadar çok şeye baktım ki :)
İşim çoktu anlayacağınız..

Herkese mutlu hafta sonları :)


Kaynak: http://nutsa85.deviantart.com/art/midnight-happiness-245083265

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...