Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




30 Ekim 2012 Salı

Saygıdan Mı Korkudan mı?

Bazı davranışları o kadar içselleştiriyoruz ki neyi neden yaptığımız birbirinin içine geçiveriyor..
Küçüklüğümden beri inanılmaz rahatsız olduğum bir konudur; korkudan ya da zorunluluktan yapılan işler; öğretmen geldi ayağa kalk, şu içeri girdi kolunu indir, bugün şuna gidilecek şunu giy vs.. çok da açık yazmak istemedim neler olduklarını.. ama anlayan anladı bence..

neden bir türlü anlamıyorum..
ben sana saygı duyuyorsam zaten yaparım arkadaşım.. sen niye tehditle korkuyla zorlamayla bana bir şeyler yaptırmaya çalışıyorsun ki !!!

öyle işte acayip sinir oldum..
neyse haftaya güzel başlamak daha iyi olur değil mi :)

*Foto kaynak: google/deviantart

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...